En bok om insidan?

Kommentarer
- Jenny Fredin

klart du vågar! Du är grym på att skriva så boken kommer, tror jag, göra succé!!! Kör bara kör!!!

2015-02-22 » 23:02:47
- Marlene Aspgren

Du vågar! Jag känner ingen mer modig person som du. Du är grym på att skriva. Väldigt sällan man läser så det känns i hjärtat men det lyckas du med! Kram

2015-02-23 » 00:49:44
- Kusin zanna

Jag har nu i över ett år kämpat med en egen kronisk sjukdom som styr mitt liv åt helvete emellanåt. Varje dag synar jag internet efter olika lösningar på hur min kropp ska kunna läka! Trots alla dessa mediciner läkarna ger mig och rekommendationerna från dietisterna så blir jag inte bra.
Efter att ha läst en määängd olika bloggar, böcker och andra informationskällor från människor i samma sits är jag starkt övertygad om att Jag också kan få leva ett normalt liv så nu kör jag stenhårt på dessa nya idéer!
Det jag försöker säga är att dessa bloggar och böcker gör sån jävla skillnad i andra människors(mitt) liv och tacksamheten är enorm till dessa människor som orkar ge sin tid och erfarenhet så att Andra kan läka. Jag tycker dock att det kan vara svårt ibland med vissa bloggar för man glömmer bort vart man hittar informationen osv så en bok är bättre! Då kan man vika sidor, kludda med pennor och snabbt få fram det man behöver läsa igen! Klart det här ska bli en bok:) Kör hårt!!

2015-02-23 » 06:46:32
- Goffan

Klart du ska!!!

Ett tips är att ev ta kontakt med nån i bokbranschen för att få lite tips och idéer till utformningen och annat.. Gör det kanske lättare att välja ut texter och bestämma hur du ska bygga upp boken..

2015-02-23 » 09:14:33
- Malin Dahlström

Det är bara att köra!! Du är grym på att skriva och fånga folks intresse, så det är klart du vågar! ♡

2015-02-23 » 10:27:20
- Åse

Klart du ska, finns ingen mer ämnad för de än du, så de fixar du. Du är grymt duktig på att skriva, så kör. Du berör på alla sätt och vis med din blogg, många härliga skratt och några tårar. Lycka till. Kram

2015-02-23 » 13:27:31
- mamma

Där ser du

2015-02-23 » 15:52:08
- Tulay

Det är klart du ska!! Du skriver så otroligt fint och levande❤️❤️❤️

2015-02-23 » 20:47:27
- Anna Hirvelä

Jag känner dig inte. Men såg på fb när en gemensam vän kommenterade ditt blogginlägg. Jag läste av nyfikenhet för att vara helt ärlig. Å jag läste å läste på din blogg dina ord gick rätt in i hjärtat å du fick mig att känna så starkt. Dina ord har fått mig att gråta av sorg men även att gråta över hur stark du är. Jag lider själv av svår ångest och stress. Jag brukar inte kommentera å framförallt inte någon jag inte känner. Det jag vill få fram är att skriv en bok
Herregud människa du har talets gåva i skrift. All lycka å ljus till dig å de dina/ Anna

2015-02-25 » 23:23:28
- Adela

Självklart ska du skriva en bok... Du är så brutalt ämnad för det här och jag kan inte tänka mig nån annan som gör det bättre. Dina inlägg och varenda litet ord du skrev berörde mig och gör det fortfarande. Du har en förmåga att fånga känslor i ord på ett sätt som gör att många kan känna din smärta utan att ens någonsin känt den fysiskt, man kan höra ditt skratt utan att en ha vart i din närhet just det ögonblicket. Du är helt fantastisk på att förmedla och man fastnar i varenda mening du skriver. Sen tycker jag även att du ska ut i skolorna och föreläsa för du har sån energi som både skänker tröst och trygghet.. Jag hoppas verkligen att en bok kommer snart för ja skulle stolt vilja ha en i mina ägor! Kram på dig ❤️

2015-02-28 » 07:27:44
- Annika

Ja, det vågar du! Det du förmedlar med dina texter är något utöver det vanliga. Och jag är säker på att det blir fantastiska föreläsningar, när du gör sådana! För förmågan att uttrycka dig på ett sätt som fångar uppmärksamheten, den har du ju! De andra säger så bra hur det är att läsa här. Våga, Jessica! <3

2015-02-28 » 22:11:24
- Anonym

Klart du vågar!! Go for it, man lever bara en gång som sagt så varför tvivla!! Ja kommer lätt köpa boken!!! Många kramar till dej 💜

2015-03-05 » 17:57:40

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0