Klockorna har stannat

Kommentarer
- jenny

Du skriver så otroligt in i mitt hjärtat !
Tack för att du väcker mig till liv igen, till liv att njuta av de jag har runt mig.
Att jag kan älska mitt liv som mano-depressiv och inte önska mig bort hela tiden. Att jag vore någon annan.

Jag önskar verkligen att du får andas o låta dina lungor fyllas med lycka o liv länge länge....

💝

2014-06-26 » 07:46:17
- Ålderkusinen

Älskade syster.
Dina ord och tankar är så djupa och fyllda med en energi som är få förunnat att ha.
Dessa ord får mig och säkert alla andra att tänka efter lite,
Tänka efter på vad som egentligen är viktigt i livet.
Vad är viktigt?
Det viktiga, som jag ser det, är att man:
Aldrig somnar osams.
Ger varandra beröm och energi.
Att stötta varandra.
Det är så mycket mer man kan göra för att visa sin kärlek.
Men det viktigaste är att kunna säga.............förlåt.
Att kunna säga "förlåt" och att säga "jag älskar dig" är två så viktiga meningar som betyder så mycket.

Syster, Jag Älskar Dig

Kram från ålderkusinen Anders

2014-06-26 » 09:19:46
- S

Jag har läst din blogg i tystnad, länge.. Följt resan och blivit berörd, på flera olika sätt. Du skriver så vackert, ok man nu får säga vackert trots det svåra innehållet.. Du har fått mig att tänka efter om vad som är viktigt i livet, att man ska passa på att säga saker till människor när man kan. Åkte hem från jobbet en dag förra veckan, lyssnade på musik och kom och tänka på vad snabbt livet kan vända.. Då bestämde jag mig för att alla midsommarbestyr fick vänta och åkte istället till en av de finaste människorna i världen, bara för att ge henne en kram och berätta vad hon betyder. Jag sa även till i henne att jag ville säga det just idag, just nu, för senare kanske det är för sent?! Åter till dig, jag har aldrig träffat dig men ändå berör dina ord så mycket!! Tack för att du berättar din historia och får oss runt omkring att lära sig uppskatta saker vi annars bara går förbi <3

2014-06-26 » 09:52:52

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0