Min himmel 💜

Kommentarer
- Mikaela

Åh Jessica mina tårar rinner... Ingen ska behöva prata om himlen för sina små barn 😢 jag hoppas verkligen att du fixar det här o jag sänder positiv energi så fu kan få leva ett långt o lyckligt liv tillsammans med dina fina barn. Stor kram till dig / Mikaela gamla grannen 😉

2014-07-01 Âť 20:44:47
- Kristine

Jag minns dig som en stark tjej, å starkare har du med all säkerhet blivit, fasiken, såg dig ju på tv, krut i dig tjejen👍. Jag tänker på dig varje dag, man får sig en riktig tankeställare, att man ska ta tillvara på sin dag, man vet aldrig hur nästa dag ser ut! Du ska fixa det här Jessica !! Stor kram till dig du fina tjej💞

2014-07-01 Âť 22:54:11

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0