Får jag ge upp nu?

Kommentarer
- My

Jag känner inte dej men kom in på din blogg via Linda Hörberger som är en god vän till mig. Du berör mitt hjärta Jessica på precis alla sätt och vis! Att drabbas av ett sådant helvete som du gjort finns det inga ord för. Jag kommer be för dej, jag kommer läsa här och jag tror faktiskt att du kommer leva ett långt och fantastiskt liv med dina barn ❤️ Bestäm dej för att det bara är så det är, ge inte upp!!! Många många stärkande kramar

2014-08-03 » 21:18:31
BLOGG: http://nilssonmy.blogg.se
- Linda Isak Jonathan

Åh.. Ge inte upp, vackra människa. Ge inte upp...

2014-08-03 » 21:35:42
BLOGG: http://www.lindaochungarna.blogg.se
- Annika

Du ska fortsätta att kämpa hårt! För du kämpar för dina barns skull också! Du ska säga till dem att du älskar dem, och höra dem säga att de älskar dig. Du ska kämpa för de där ögonblicken, ända tills du vunnit! Om det är möjligt att ta emot kraft, styrka från oss, så ta allt du bara kan! <3

2014-08-04 » 00:27:46
- Janet ström

Kära Jessica<3
Du kommer till Ro när beskedet kommer i morgon....klart du fixar det....Vila en stund..... Låt nya krafter Födas fram<3
Genom Denna Hemska Sjukdom....Och Du Blir Fri Som En Fågel i Bur:))
Ber För Dig Jättekram från Janet

2014-08-05 » 21:20:11

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0