Decisions

Kommentarer
- Mari

Hej Jessica! Jag har följt din blogg ett tag. Kommer inte ihåg hur jag jag halkade in på den, kanske var det genom ordet cancer..
Vi är från samma stad. Din gamla hemstad. Känner igen dig på något sätt men kan inte komma på var ifrån.
Hur som helst, vill bara säga att jag förstår vad du går igenom. Fick diagnosen cancer för 1.5 år sen.
Det är en sån fruktansvärd sjukdom som drabbat oss och så många andra.
Om du är intresserad av att ha vidare kontakt med mig så är det bara att hojta till så kan vi prata via mejl om du vill.
Kämpa på nu, kram!

2014-08-17 » 21:12:31
- mamma

Säg till om jag ska ta ledigt och komma jag ska förvarna chefen i morgon. Jag vet ju inte när el om du vill att jag kommer så du får höra av dig.


2014-08-17 » 22:07:57

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0