Svar på Marias kommentar

Kommentarer
- Lina

jag tycker du är 'tuff' jessica som inte har lova hos dej hela tiden. alltså, missförstå mej inte. det är ju 'vanligast' att barnet bor hos sin mamma o sen hos sin pappa då o då. och som mamma har man ett speciellt band till sitt barn. en mamma är ju alltid en mamma. och det valet du gjort, att lova ska gå kvar i avesta. ja, det är otroligt osjälviskt o fint av dej. jag hade nog inte kunnat vara så 'stor' som du är. :)

2011-03-28 » 22:31:16
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
- Anonym

2011-03-28 » 22:40:37
- Maria

Hi,hi! Tack! Efter att jag hade ställt frågorna såg jag att det inte var någon frågestund du hade :) Gulligt att du svarade ändå!

Jag tycker att din blogg är jätte bra som den är, kanske lite mer uppdateringar bara? Fast jag förstår att du har fullt upp!

2011-03-28 » 22:42:56
- verre

kul med frågestund, perfekt. Gillar dig´n blogg , bra äsning... Hoppas du läser min ibland...=) ha det bra!!!

2011-03-29 » 08:36:01
BLOGG: http://wyerra.blogg.se/
- My

Kul att läsa dina svar!:) och har jag inte sagt det förut så säger jag det igen: Du skriver bra! Det är underhållande och mycket tankar som gör att det sätts igång tankar hos en själv!! Puss på dig!

2011-03-29 » 12:27:07

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0