Beslutsångest

Kommentarer
- Helena

klart du ska åka, tror du kan må gott av det och att du säkert kopplar av. Skulle själv behöva det om jag haft tillfälle, skämma bort sig själv och bara koppla av. Även om man saknar de små, men de är ju bara ett samtal bort :-)

2011-07-22 » 23:56:57
- Hemington

Säg upp dig från ABAB/Partena/Falck/G4S/Kalle Anka & Co och ta med barnen på "never-ending-trip" runt jorden!!!

2011-07-23 » 00:43:25
- Lina

EN VECKA, i september?! Du är inte klok :P. Jag fixar KNAPPT dessa dagar då jag har jobbat från morgon till kväll (Wilmers kväll). Saknar ihjäl mig och kör i 200 blås hem för att hinna träffa han och natta han när det är dags.

Hur fan jag ska fixa att åka på en 24 timmars-kryssning har jag ingen aning om :/.



Känner du att du behöver åka bort så tycker jag att du ska göra det!

2011-07-23 » 20:50:54
- Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Haha ja men sörru den morsan med tre förskolebarn hemma på heltid hinner sällan ner på stan i lugn&ro. HAHA. Jag har vetat att den suttit där men inte själv sett den!

Åh ja, de vore fab! Hur är ni lediga? KRAM

2011-07-26 » 11:57:58
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans
- Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Haha ja men sörru den morsan med tre förskolebarn hemma på heltid hinner sällan ner på stan i lugn&ro. HAHA. Jag har vetat att den suttit där men inte själv sett den!

Åh ja, de vore fab! Hur är ni lediga? KRAM

2011-07-26 » 11:59:34
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans
- Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Å klart som fan du ska åka. Med eller utan barn, men helst utan. Med barn kan dock också vara mysigt, att bara få hänga och mysa tillsammans. Men är kroppen din slut så skulle jag go for ensam, faktiskt!

Dina barn kommer inte försvinna bara för att du är borta en vecka OCH troligtvis kommer du komma hem med så jävla fulladdade batterier att du tar igen den där veckan på en pisskvart.

Fråga mig. Jag vet! & visst kommer det kännas, du kommer säkert sakna sönder dig till och från. Men dina kids, de två små iaf -har inte direkt någon tidsuppfattning. De skulle kännas lika mycket med 2 dagar som med 6-7 för dom. Kör hårt Jessica. Du är värd det och kanske rent ärligt behöver det, eller? <3

2011-07-26 » 12:02:46
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0