The slimepröpp

Kommentarer
- Lina

jag har inte sett röken av den där jävla slemproppen än! :p tror den gått upp i rök!

2011-01-03 » 22:16:42
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
- Lina

ja, jag har läst om bruna fläckar. eller rosa. eller vita med röda strimmor osv. haha, men inte sett en enda! :p



jag frågade sist om hinnsvepning, men det var tydligen big no no, för de gjorde dom inte i avesta. blir irriterad, för dom "retar" tydligen livmodertappen här. varför sa hon inte det? det var väl snäppet "lindrigare" än hinnsvepning..? jag är ju förstföderska o tycker dom ska upplysa mje om sånna saker. inte tvärtom; att jag ska behöva googla o sen fråga dom!

2011-01-03 » 22:32:53
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
- Marcus

Det e lugnt Jessica. Jag är ju ledig 10 o 11e. Men barnet ska ju inte ut förrän den 17e :)

2011-01-04 » 01:27:12
- mammamelle

haha jo jag vet jessica men min lille kille vaknar fortfarande på nätterna så man har tänkt att när han väl börjar sova hela nätter å gjort det ett tag så skulle vi flytta in honom men han verkar inte vara ett dugg intresserad av att sova hela nätter=( nu vaknar han ju bara en gång så det är väl ok=) men denna natt gick åxå bra å även middagslurarna går bra så det verkar gå vägen=)) hur känns det inför en 3e förlossning förresten?=) mer nervöst nu? en annan är faktiskt aningen nervösare för jag tror jag åker på en helvetesförlossning denna gång då man haft så enkla förr=)

lycka till nu! kram

2011-01-05 » 10:17:43
- mammamelle

hehe ja jag kan tro att hon är en bestämd liten dam=) jag tror åxå William kommer sova bättre,det gör han redan=)

aj då det får inte stämma jag hoppas att du får en enkel förlossning å jag hoppas att du snart har lillen i famnen din=)

2011-01-06 » 15:30:47

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0