Avklätt, nästan lite naket

Kommentarer
- My

Jessica! Har jag tiden vet du att jag hjälper mer än gärna till! Vill du och fika, eller kanske bara du och Daniel ut och äta ihop eller vad som helst utan Vilda och bara vara....ring så tar jag hand om hjärtegrynet under tiden! Mer än gärna! Hör du det? På lördag ska vi ta hand om dig! Din dag och födelsedag!!

2010-09-29 » 22:23:36
- Lina

Du är så jäkla bra som fixar en graviditet till bara så här pang på en gång!! Utan speciellt mycket klagomål. Jag hade aldrig pallat det. Det ska du fan veta!

Och behöver du gå och vila när vi är hos er så gör det. Passa på liksom. Jag fixar båda vildingarna, inga konstigheter :) Nu vet du det! Du behöver inte känna dig dum på nått sätt, utan säg det bara.



Jag älskar dig min fina fina vän <3

2010-09-30 » 00:10:54
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Micaela abramsson

Ja känner verkligen igen mig i det du skriver, fast jag bara har ett barn och en påväg. en ibland önskar man sig lite extra tid på dygnet, inte för att man inte älskar sina barn utan för att kunna uppskatta den vakna tiden lite mera tror jag. Jag tycker du är imponerande duktig som orkar med en viljestark 7 åring och en liten skruttfia och sen en bebis på det.. Its impressive... Men de är ju även okej att tycka och känna som du gör.. tro mig de gör ja väldigt ofta så här på slutet att graviditeten. de ja ville få fram egentligen var väl att du inte är ensam om att känns så . =) .. guud vilket svammel.. skyller på min höggraavida hjärna.

2010-09-30 » 08:59:52
- Mamma

Lilla gumman,,,, försök att sänka din måstenivå, lägg dig på golvet och vila när Vilda leker, hon är säkert nöjd om du finns där på hennes nivå. (Så gjorde jag med dig när jag var sjuk). Det är du som ställer kraven på dig ingen annan tänk på det. Puss

2010-10-02 » 15:59:48
- Jane

Grattis på din dag :) Hipphipphurra! Kramar

2010-10-02 » 16:25:51
BLOGG: http://lejoninna.wordpress.com/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0