HATA MÅNDAGAR

Kommentarer
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vi får väl hålla tummarna för det, vad jag vet så är du iaf nästan som förstföderska igen nu.. och då har ju denna graviditet INGENTING med den tidigare graviditeten/förlossningen att göra - som det annars kan ha =)



När var det nu igen du hade bf?

2009-09-07 » 20:31:42
BLOGG: http://theans.blogg.se/
- Dorothea - Nybliven tvillingmamma åt Noah & Jolie

Det var väl bra. jag har bara hört att det är så efter drygt tio år =) Därför jag skrev "nästan" Men jag antar att din Bm har fett med mer koll på det. Haha.

Och ja, sen är det ju inte samma far denna gång heller.

Det är väl bara att hålla tummarna. Går ju inte att förutspå, allt kan hända och alla graviditeter är ju olika varandra - oavsett vad man har i bagaget eller ej.



Huvudsaken är väl att bebis kommer ut och att allt går bra efter det, bara det är ju lyx i mina ögon =)



Humor var ju att jag läste hela inlägget, haha. Men lär väl ha tänkt på annat =)

Ha det bra nu. Kram å hej

2009-09-08 » 09:47:28
BLOGG: http://theans.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0