Vecka 29

Kommentarer
- Lina

kanonokulor har vi allihopa allihopa allihooooopa! :D



Att min skulle vara större än din kan du lägga ner på en gång!

Sen kan det ju vara så att den ser större ut pga att jag är mindre i övrigt. Men magarna tro jag inte att det är så stor skillnad på :)



SHIT 40 cm snart! Det står inte på nu förens den kommer ut. Bara... få se nu... 6-7 veckor kvar ;P hihihi.



Pöss

2009-10-16 » 12:58:54
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Jossan

Hej tjejen! Hoppas allt är väl med er?! Fy vad lika dom är. Daniel och hans bror. Visste inte han var tvilling. Jaha, du ska väl vara hemma med fru och kommande barn:-D nej, Men min bror, fick jag till svar:-D hör av dig någon dag, så kan vi fika lite. Kram J.

2009-10-17 » 12:13:30

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0