MakeOver by Lundgrens Lina!

Kommentarer
- Magnus

stylat??? hon har plockat undan allt skit.. att bädda sängen och plocka undan disken är inte att styla...

2009-04-28 » 18:42:02
- Jessica

Magnus, jag är långt ifrån den enda som tröttnat på dina urbota dumma kommentarer. Vi börjar med svenska. Att styla eller fixa, kalla det vad du vill är inte att göra en Extreme Makeover. Men att köpa nya gardiner, kuddar, krukor, blommor, ljus, prydnadsaker, skålar, buttar, mattor osv det är att styla. Jag börjar bli riktigt jävla trött på att din extremt låga intelligensnivå och sneda verklighetsuppfattning. Skaffa dig en hobby och en lexikon!

2009-04-28 » 19:25:39
BLOGG: http://agni.blogg.se/
- Magnus

;)

2009-04-28 » 19:47:43
- Magnus

gardinerna är inte nya heller!!!

2009-04-28 » 19:49:54
- Jessica

Nu blev du allt tyst va din satans larvpotta!!! Vilka gardiner är det som inte är nya, förutom dom i Lovas rum? :@ Så vitt jag vet är alla nyköpta och inte en enda av dom hängde här innan?

2009-04-28 » 20:13:53
- Magnus

du gör inte direk Linas fina inredning rätvis... för de man ser är inte den fina inredningen hon har gjort..utan bara att de är nystädat.. jag sätter mina pungkulor på att de inte är en ända som noterar alla nya prylar ni fått utan de folk reagerar på är att de är unbdanplockat... De vart jättefint, men med eller utan alla fina detaljer som Lina har fixat så hade jag reagerat lika dant att de va jettefin... jag förväntar mig inte att du ska förstå .. jag hoppas bara att du ska försöka förstå. Jag hänvisar till daniel annars... han fattar precis vad jag menar ;)

2009-04-28 » 20:25:58
- Jessica

Fast hur har jag gjort den orättvisa då, Magnus? Genom att lägga ut bilder där alla kanske inte noterar detaljerna? Men vet du vad? Dom flesta tjejer gör det eller snarare dom med det intresset. Sen ser det ju bra mycket annorlunda ut från min synvinkel. Som det förändringen i verkligeheten. Daniel? Ja för han skulle inte ens märka om man bytt ut hela huset till en annan modell...ni är förresten lite lika där. Och att direkt komma med negativa energier...det är ni oxå bra på, båda två. Men istället för att skriva en sån kommentar som du gjorde så kan man väl låta bli. Lina har hållt på precis hela dagen och att då få höra att hon inte stylat ett skit som du anser, kanske inte känns så jävla kul. Det är bra att du är ärlig, Magnus. Men lär dig skillnaden på när ärligheten är värd något och när det är tillfälle att kanske bara låta bli!

2009-04-28 » 20:51:06
BLOGG: http://agni.blogg.se/
- Vronkan

Det blir en massa bjäbbande så fort Magnus visar sitt tryne i kommentarsfältet. :)



Fint har ni fått hemma iaf!

2009-04-28 » 21:01:42
BLOGG: http://jvil.blogg.se/
- Lina

Jag är glad att du är glad Jessica! Det är ni som bor där och det är vad ni tyclker som spelar någon roll :) Och jag vet att du är nöjd! Den dagen Magnus inreder sitt hem någotsådär så tar jag åt mig av vad han säger... Den dagen lär vi få vänta på så, fuck him! ;)

2009-04-28 » 21:06:19
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Magnus

som jag skrev innan så räkna inte jag med att du ska förstå....

2009-04-28 » 21:30:47
- Jessica

Jo jag förstår dig på ett sätt, men jag förstår inte vad problemet är?

2009-04-29 » 06:26:41
BLOGG: http://agni.blogg.se/
- Magnus

problem?? hmm måste fan läsa va jag har skrivigt i tidigare inlägg...

2009-04-29 » 17:58:27
- Jessica

Nej Magnus då lär du "think outside your own box"...inte läsa dina tidigare inlägg döööhh

2009-04-29 » 18:48:37
BLOGG: http://agni.blogg.se/
- Lina

sv; Haha, det är nån jävla idiot som går i Annas klass... men som egentligen skulle ha gått om lågstadiet ;P

2009-05-04 » 21:19:11
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0