Mina änglar och jag!

Kommentarer
- Anonym

DU! Jessica, är helt outbytbar! Det finns ingen som du! Den kramen på metallsvenskan glömmer jag aldrig. Man kan krama någon "bara sådär" eller så kan man lägga in HELA själen och verkligen mena den, precis som vår kram. ❤️ Jag tänker ofta på dig och jag läser ALLT du skriver... Hoppas vi ses snart igen. Kram kram kram

2014-09-29 » 05:12:41
- Anonym

DU! Jessica, är helt outbytbar! Det finns ingen som du! Den kramen på metallsvenskan glömmer jag aldrig. Man kan krama någon "bara sådär" eller så kan man lägga in HELA själen och verkligen mena den, precis som vår kram. ❤️ Jag tänker ofta på dig och jag läser ALLT du skriver... Hoppas vi ses snart igen. Kram kram kram

2014-09-29 » 05:12:43
- Annika

Hej Jessica! Idag skiner solen och luften ser klar ut, så där som den bara gör i september och oktober, med alla vackra färger i naturen. Känns det ok för dig att jag tittar in här, och att jag skriver? Vill inte tränga mig på.

2014-10-01 » 13:03:39

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0