Gift blandat med kärlek

Kommentarer
- Johanna

Hej,
Jag är en läsare av din blogg, såg den på Facebook då vi har en gemensam vän som kommenterat.

Jag kan inte bara sitta här och läsa och ta in det kraftfulla du skriver, jag kan inte sätta mig in i hur du mår men jag försöker förstå och jag känner en smärta och rädsla. Jag är själv mamma och vet hur mycket ens barn betyder och hur mycket kraft,ork,tålamod och sysslor som kommer till.
Jag vill säga detta till dig;
Vilken stark mamma och tjej du är, vilken kämpe,vilken vilja!
Jag ser en tjej, en mamma som kommer att övervinna denna hemska sjukdom och stolt stå som segrare! Du berör mig mycket och jag skickar alla styrkekramar till dig!


2014-07-11 » 23:58:55
- Jaana

Men åhhhh .... Nu fick jag ont i hjärtat... Vad är det som händer??? Vi känner inte varann så bra men det fanns en tid när vi satt på min altan på skälby... Nu förstår jag ingenting... Alla mina tankar går till dig! Fight!!!! Fight it!!!!

2014-07-12 » 08:46:33
- Mamma

Det är sånt här jag undrar över, var är du? nålen bränner det är kväll får du behandlingen hemma? är du ensam? om du inte vill prata och beskriva vad som händer kanske du kan skriva istället. Vill du att jag ska komma istället för att åka upp till stugan, du kan när som helst säga till så kommer vi hem annars.. Håret kommer tillbaka huvudsaken är att du blir frisk. Älskar dig dotter min.

2014-07-12 » 09:21:37

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0