På ett toagolv

Kommentarer
- Anonym

Vem det än är som anstränger sig för att ifrågasätta det du skriver kan inte må bra i sig själv. En sån sorglig människa göder sig på andras misär och nöjer sig inte förrän all uppmärksamhet ligger hos den så nämn aldrig personen igen, diskutera inte med en vägg, lägg energi på det som är viktigt för det som kommer irritera personen mest är om du sitter och ler när du läser personens kommentarer - och inte bryr dig ett dyft! Du är en hjälte och en inspiration för andra, glöm inte det! Puss!

2014-08-12 » 07:11:14
- Annika

Det är svårt att förstå hur man kan sjunka lågt nog att gå på någon som kämpar för livet. Det är andra gången inom ett år som jag ser att någon som redan har det tufft nog, utsätts för detta. I bägge fallen ifrågasätts om det som skrivs om sjukdom mm är sant. Någon som jag bryr mig mycket om, beskylldes för att ljuga på ett mycket obehagligt sätt. Nu tycks du råka ut för samma sak?!? Alla förstår ju att om man gör så, är det något som inte är bra. Hoppas bara att personen i fråga förstår att det är bättre att se till att få hjälp att må bättre, än att anonymt ge sig på en person som redan har det jobbigare än man vill föreställa sig. Du är en fin förebild och du ger oss perspektiv. Jag har flera sjukdomar som inte syns på utsidan, och jag vet att det finns personer som tror att det alltid syns hur någon mår på insidan. Fel! Just därför önskar jag att fler visar andra respekt, lyssnar, visar hänsyn, omtanke osv. Låt inte denna person ta ett uns mer av din tanke, kraft eller tid! Kram

2014-08-12 » 22:16:15
- Thessan

Blir så jäkla ledsen när jag läser, men du är
verkligen en krigare!
Kan bara tänka mej in i din situation, men kommer nog aldrig att förstå helt.. Krya på dej! Fuck cancer!! Kramar

2014-09-20 » 22:14:21

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0