Miss

Kommentarer
- Anonym

Jag vet hur det är, att andas in och tänka: okej, håll ut, bara idag också, och nästa dag. Keep up! När jag klart de dagarna är det 2 dagar mindre att klara, keep up. Andas ut.

Jag har gjort det i 6 år.

Det som får mig att klara är mina medmänniskor som ställer krav, som får mig våga anta nya utmaningar, testa mig själv. Jag har gråtit för mig själv, hotat mig själv inför mina utmaningar men tackat både mig och mina nära för att vi varit ihärdiga och testat, för att jag tagit ett djupt andetag på djupt vatten för att ställa mig upp i knädjupt.

Du klarar det med. Annars hade du inte suttit här på din blogg och publicerat inlägg, eller hur? Du har hjälp, du har stöttning. Ställ dagens krav och var jävligt stolt när du klarar det eller var jäkligt taggad på att klara det nästa dag istället, för man får må dåligt ibland, alla gör det. Mänskligt! men vänta inte mer än en dag!
Vad som.. Gå en promenad, laga en fin måltid och lägg upp sådär snyggt som bara görs på restauranger. Ta med dina barn på en utflykt och ta fina bilder som ni kan knåpa ihop till ett kollage eller rolig tavla! Vissa dagar bara ett hej till grannen? Ha en bucket list för var dag.

Stand up and be awesome.

2013-12-30 » 21:19:14

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0