Jag måste vara världens sämsta bloggerska

Kommentarer
- Vronkan

Hahaha. Underbart klipp!

2010-05-09 » 22:28:25
BLOGG: http://jvil.blogg.se/
- Mamma

Är det nytt det där med gröt till kvällen????

Låter tungt till natten,,,,,,,

2010-05-10 » 10:35:27
- Lina

Börjar bli? Jag tycker ju att han varit rund och go hela tiden jag :P.



Ja det är bara att ta en tugga, om inte han hinner före förstås! ;D Allt ska ju in i munnen du vet, till och med kattfan!



Här va det uppdaterat oxå ser jag! Nej varken du eller jag kommer nog bli någon blogg-drottning :P. Men meeeeen.



Haha va sjukt det ser ut när Vilda står så där. Hon är ju så liten men står som en stor bebis! Skulle man inte veta så skulle man ju tro att Vilda är den äldsta av dom där två.



Pöss!

2010-05-10 » 15:45:38
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- My

Nu växer Vilda för fort! Stanna upp lite va? ;)

2010-05-11 » 13:08:32

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0