En vecka senare

Kommentarer
- mammamelle

åhh vilka fina bilder=) man ser hur stolt Lova är=))

oj ja det gick snabbt med båda å ännu snabbare med Vilda,jag funderar mycket på det åxå att tänk om det tar längre tid denna gång eller supersnabbt,Kew tog bara 3½ timme så ja det visar sig=))

ja nu är det nära å du må tro vad killen är nervös,men han är mest nervös över att vi inte ska hinna fram i tid=))



men jag tror och hoppas som min barnmorska säger att det är enklare andra gången,speciellt med stora barn,å jag har redan fött ett stort å banat vägen en gång=)



ne nu får bebis komma=)



fan vad tiden går fort?är hon redan en vecka å en dag gisses vad tiden flyger förbi=)



kram

2010-01-05 » 19:33:38
- Lina

Gudars, jag blir nästan lite avundsjuk på dig nu som har TVÅ barn. Bilderna på Loppan o Vildis ser så mysiga ut :) Hon passar så himla bra som storasyster. Sötaste tjejerna i stan... i världen! <3



Jag förstår precis hur du känner för din mamma! Nu har ju du en liiiiiiiite längre bit till din än va jag har till min men jag har aldrig varit i så stort behov av mamsen som nu, och mer blir det väl sen när lillen är här. Eller behov och behov kanske är fel ord, men som du skriver, om det är nån som man vill visa upp sin skatt för FÖRST så är det ju för sin egen mamma o pappa!

Jag vill att hon ska kunna komma hit "bara så där", utan en massa planering osv.

Men du, snart kommer hon hem, Vildas o Lovas mormor! :)



Puss o kram min fina vän!

2010-01-05 » 19:47:43
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- mamma

Var tror du att jag skulle vilja vara nu om inte hos er. Jag sitter och tittar på foton varenda dag och längtar efter er. Jag älskar dig också min älskade dotter.



Ps. Kommer paket till småprinsessorna snart.

Kram till hela familjen..Pappa hälsar alltid

2010-01-06 » 13:48:58
- Frida

aaaw, vilken fining! Jättegrattis:)

2010-01-06 » 18:14:57
BLOGG: http://frida26.blogg.se/
- martina

vad fina dom är:):) viken underbar kalluffs Vilda har:):)

2010-01-07 » 01:33:00
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0