BabyBlues

Kommentarer
- Lina

Min bm pratade om denna perioden sist jag va där. en annan som har gråtit sig igenom den sista tiden av graviditeten helt utan anledning kommer väl gå under när detta händer :S



Ok, det tar jag som att ni ska vara hemma och dörren står öppen :) Ringer lite senare!



pöss

2010-01-04 » 07:24:04
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- mammamelle

hej hej tack så mycket=) måste säga åter igen att hon är så underbart söt eran lilla=) skönt att allt gick bra å att ni fick ta hem henne på en gång till storasyster=))stolt storasyster kan jag tro?=)

jo jag sprack sist men inte mycket alls,fick sy 3 små stygn,kändes ju inte men därför är man nervös denna gång att det ska bli värre haha=)man hör ju vissa spricker ända ner,sprack du mycket? men jag vet ju att smärtan försvinner ju så fort bebis är ute sen är man ju lite öm bara....men jag hoppas man får en lika enkel förlossning igen=)

ta hand om er nu!

kram

2010-01-04 » 14:47:41
- Lina

Ja jag tror nog bestämt att du har gissat lägst va gäller vikt.

Ska fråga våran bm imorgon om hon kan slå till med en liten chansning på vikten, få se va hon tror, eran bm hade ju hyffsat rätt. Kan ju vara lite kul :)



Nej nu ska jag gå o sova! Jag ringer imorgon! Puss & kram

2010-01-04 » 21:30:20
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Lina

Ja, och vem vet, om Vildis hade kommit ut på bf-dagen så kanske hon hade vägt 250 gram till :) För det va väl till den beräknade dagen hon gissade.

ah, vi får se om hon kan gissa idag.



Tänkte försöka att ta det bara lugnt hela fm idag så jag orkar åka in till er sen. Nu börjar jag få Vilda-abstinens! Och lite Jessica o Danne-abstinens oxå ;)



Vi ska vara hos bm halv två, få se om Ante slutar efter de isåfall kan vi ju komma då?

pöss

2010-01-05 » 09:47:42
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- mammamelle

hihih vad gullig hon är=) jag hoppas Kew blir likadan=))



ja nej inte så skönt efteråt ,svider i stygnen hehe så det är tur man har duschslang på ena toan hehe så man får nog en ny bästis ett tag framöver=))



hade du lika ont båda förlossningarna?



kram

2010-01-05 » 11:28:43
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Åh jag är happy att jag slapp de där, trodde jag skulle gräva ner mig totalt. Haha.

Satt nästan och väntade på det, speciellt när jag insåg att amningen som jag verkligen hade vart 100% igt inställd på inte fungerade.

Får väl hoppas att jag slippert denna gång med. MEN det ska man väl inte vara så säker på.



Hoppas ni alla mår toppen iaf. Kram

2010-01-05 » 13:32:47
BLOGG: http://www.alltfforforaldrar.se/theans
- Lina

Jag hade redan talat om det för Sofie hihi :) Det där om fixering av huvud hos omföderskor.

Hade för mig att du hade sagt nått om det så jag skickade vidare den informationen :)



Tack för idag! Vi ses snart igen. Pöss

2010-01-05 » 17:15:37
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Britt-Inger

Jag läste din sambos blogg, och du håll hårt i den karln. Jag lovar det var så fint att det kom en tår. Gammla männskan sitta och skvätta vi en datorskärm, men så var det. Jag lovar jag blev kär i honom. Och inte nog med det han har verkar ju vara ett bra ämne för att få barn ihop med också, lilla Vilda är så söt som socker ju. Vilken lycka två prinsessor och en bra karl. Sen ska vi inte tala om modern hon går inte av för hackor hon heller. Många kramar till er alla från ett förbannat kallt Skellefteå/ Britt-Inger

2010-01-07 » 10:57:04

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0