Kanonen

Kommentarer
- My

En väääldigt mysig kanonkula :)

2009-09-02 » 22:37:14
- Lina

TJOCKIS! Va gött det är :D

2009-09-03 » 10:45:55
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- martina

superfin mage:):)

2009-09-03 » 11:19:08
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/
- Lina

Jajo, det gör väl det men jag vill ju så gärna att Andreas ska få känna det som jag känner! Så han fattar att det faktiskt är hans bebis där inne :)

Men jag kan iaf säga att det går åt rätt håll. Idag har jag känt sånna ordentliga sparkar flera gånger. Lite läskigt och skönt obehagligt på nått vis när det puffar till i magen så där. Det va första gången igår kväll men flera gånger idag :)) Nu är det slut på kittlandet iaf. Så snart kaaanske kaaanske lilln vill visa att hn finns även för pappsen :)



Alltså jag skulle gärna sluta åka hit o jobba redan imorgon! Men vafan, jag vill ju försöka jobba så mycket o länge som möjligt. Sen vill jag inte sätta mina jobbarkompisar i skiten heller. Men nu har det börjat en ny (Hanna Thunberg) som är jätte duktig så nu kan jag nog ta bort mina helger snart, om jag vill förstås. Och det vill jag nog :p

Alltså hade det inte varit för att jag lär vara på bortaplan och jobba så hade jag jobbat in i det sista. Det är ju de som är det värsta! Jobbet i sig är det väl inga fel på.

Ajaa, snart får man ju gå hemma vare sig man vill eller inte ;) Hääärligt!! Tycker jag :D



Puss och kram!

2009-09-04 » 21:40:08
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Mappa

Kul att kunna följa magen och erat liv via datorn när vi är så långt borta, men nu kommer

vi snart.

2009-09-19 » 16:51:50

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0