Provsvaren man inte vill ha

Kommentarer
- Nina E

Jessica Jessica Jessica.. Finner inte många ord att säga.. Livet är skört på många sätt.. Den kamp du strider just nu må vara en av de svåraste.. Men jag har en känsla av att du kommer spöa skiten ur den här sjukdomen.. Åtminstone att du kommer gå vinnande ur detta.. Glöm aldrig att även om man förlorar en del av sin kamp så är man fortfarande en vinnare..
Kan inte föreställa mig hur du mår eller känner just nu..
Men, det jag minns från vår tid är du är en mästare på att 'kick some arses', så fortsätt med det.. Kick the arse of the fucking cancer!!
Jag tror på dig o vet att alla dina nära o kära också tror på dig..
Skillnaden där är att Du måste tro på dig själv.. Misstror dig inte på den punkten! All kärlek till dig o de dina❤❤
Jag har läst din blogg ett bra tag.. Dina ord är så kloka o får till och med mig att stanna upp för att reflektera livet.
Styrka till dig! // Nina E

2014-06-25 » 10:15:38
- Annika

Hej! Jag hittade hit via facebook. Din blogg berör mer än någon annan. Har aldrig träffat dig, men jag ser ändå den styrka och "jävlar-anamma" som lyser igenom. Testade receptet på lasagne häromdagen, det du berättade om i februari -12. Det var verkligen gott! Jessica, vi är många som följer dig, önskar att det ska bli bättre nyheter nästa gång! Kram

2014-06-25 » 13:36:33
- Tulay

Jag blir alltid så berörd av dina texter. Livet är så orättvist. Jag vet att du kommer klara dig ur detta. Du är en riktig kämpe gumman.Du måste bara fortsätta vara stark och inte låta sjukdomen ta över❤️❤️❤️❤️

2014-06-25 » 19:59:34

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0