Inte bara sjuk i huvudet

Kommentarer
- Linda

Jag ber för en som ligger sjuk
Gör filten lätt och kudden mjuk
Gör sömnen god och dagen kort
Och låt det onda snart gå bort

Ja, Fader, låt min sjuka vän
Bli frisk och komma ut igen
För alla sjuka beder jag
Var deras tröstare idag

Mod och styrka sänder jag dig! Mitt hjärta gråter för dig och de dina.

2014-06-18 » 10:45:32
- Helena P

Åh <3 läser detta med tårarna rinnandes, denna jäkla sjukdom! Ska man leva hela livet med rädsla för den? Det kan närsom helst drabba vem som helst, gammal som ugn! Kämpa på Jessica!! Jag följer din resa! Kram

2014-06-18 » 11:23:43
- Anonym

Jag älskar dig så mycket min fina vän! Jag önskar att jag kunde bära all din smärta åt dig och kasta den jävla cancern åt helvete! Det är vad jag gör varje dag i mina tankar. Jag önskar även att jag kunde vara med varje dag och försöka hjälpa dig på alla sätt jag kan, om så bara med några skratt ;) Men du ska veta att jag är också det, varje dag i mina tankar. Du kan klara det här gumman! Jag vet att du skulle kunna ge självaste fan en jäkla match, du ställer dig upp oavsett hur hårt slaget var precis som mig. Så nu jävlar ger vi den jäkeln vad han tål! Jag finns här vid din sida till han drar sitt sista andetag! Hör du det?!

2014-06-18 » 11:35:13
- Anna

Jag älskar dig så mycket min fina vän! Jag önskar att jag kunde bära all din smärta åt dig och kasta den jävla cancern åt helvete! Det är vad jag gör varje dag i mina tankar. Jag önskar även att jag kunde vara med varje dag och försöka hjälpa dig på alla sätt jag kan, om så bara med några skratt ;) Men du ska veta att jag är också det, varje dag i mina tankar. Du kan klara det här gumman! Jag vet att du skulle kunna ge självaste fan en jäkla match, du ställer dig upp oavsett hur hårt slaget var precis som mig. Så nu jävlar ger vi den jäkeln vad han tål! Jag finns här vid din sida till han drar sitt sista andetag! Hör du det?!

2014-06-18 » 11:36:33
- Mamma

Även om du måste läggas in så ska vi fixa det här, jag följer med till lasarettet o sover med dig om det behövs.och du kan ringa när du vill och vi kommer.<3

2014-06-18 » 13:07:34
- Isabella Rahunen

Vilken smärtsam resa Jessica. Men du är en stark person med mycket vilja. Önskar dig ett tillfrisknande och ett liv tillsammans med dina barn!

Lycka till och kämpa på!

2014-06-18 » 13:56:47
- Marielle (marre)

Tänker på dig så ofta!!! <3

2014-06-18 » 14:03:59
- Anna B

Finner inga ord Jessica! Tårarna bara rinner när jag läser din historia. Tänker på dig och de dina <3

2014-06-18 » 18:34:20
- Berglund

Styka till dej bruden.. Du fixar det.. Fyfan.. Vidriga jävla fittsjukdom... Önskar inte ens min värsta fiende denna sjukdom.. Måste se positivt. Kram

2014-06-18 » 19:08:46
- Berglund

Styka till dej bruden.. Du fixar det.. Fyfan.. Vidriga jävla fittsjukdom... Önskar inte ens min värsta fiende denna sjukdom.. Måste se positivt. Kram

2014-06-18 » 19:11:35
- Erika

Jag har under en längre tid följt dig via din blogg..
Har förstått att något allvarligt drabbat dig och din familj.. Som så många gånger tidigare så rullar tårarna nerför mina kinder, mer än någonsin denna gång.. Har velat tro att jag kunnat föreställa mig smärtan som funnits och finns i dina ord, men vet så väl att jag inte ens snuddat vid den.
Men jag beundrar dig!! Din styrka! Din värme, kärlek och glädje!
Världen är så obeskrivligt orättvis, jag tappar helt tal.. Orden räcker inte till.. Jag hoppas, tror och ber till högre makter att du ska klara detta! All kärlek, värme och kraft till dig och din familj ❤️ Kämpa Jessica, du om någon klarar detta!

2014-06-18 » 21:02:39
- Anna

Tänker på dig och skänker all styrka jag har till dig och dina nära och kära. Kämpa!!

2014-06-18 » 21:59:31
- Jessika

Tårarna rinner. Hemska, fruktansvärda sjukdom. Du skriver så fint, det berör långt in under huden. Jag känner dig inte, men det känns som att jag nyss lärde känna dig. Du verkar vara en otroligt stark, fin & envis (positivt!) människa! Det här fixar du! Massor med styrkekramar

2014-06-18 » 23:20:07
- Tina

Så ledsamt och hjärtskärande att läsa, vi håller alla kroppsdelar vi har att behandlingen funkar och att du får ett liv ihop med dina små <3 stomipåse eller inte, det viktiga är du <3 Kram från London xxx

2014-06-19 » 01:08:41
- åsa

Men fina fina du..styrka kraft å kärlek!!

2014-06-19 » 01:22:43
- åsa

Men fina fina du..styrka kraft å kärlek!!

2014-06-19 » 01:22:43
- Paulina&Daniel Brolin

Din situation grep tag i våra hjärtan.
Vi ber till Jesus för dej ❤️ Jessica.

2014-06-21 » 11:42:35

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0