Ibland lyser solen ❤️

Kommentarer
- Tulay

Mitt hjärta brister, brister över det du går igenom😞😞 du kommer klara dig igenom detta,håll ut lite till bara❤️

2014-06-29 » 22:59:11
- Tulay

Mitt hjärta brister, brister över det du går igenom😞😞 du kommer klara dig igenom detta,håll ut lite till bara❤️

2014-06-29 » 22:59:11
- Annika

Jessica, hoppas att du har en famn att krypa in i, när du känner dig liten, svag och ledsen. Att lyssna på någons hjärta ger iag mig tröst, trygghet och hopp, de där dagarna i mitt liv som gjort mest ont.. Ingen orkar vara stark jämt, det vet jag. Vissa dagar tar man sig igenom andetag för andetag. Andra dagar tycks ha svischat förbi utan att man riktigt hann med. Vad jag önskar att det ska ge resultat att du kämpar så! Kram

2014-07-01 » 20:11:10

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0