Nu kommer liv!

Kommentarer
- Carita

Härligt att du har då många fina vänner familj & barn omkring dig! Klart du ska kämpa:) härligt att du har sån inställning! Du är fantastisk! Njut av att du har en bra period:)
KRAM

2014-07-20 » 07:06:31
- Carita

Härligt att du har då många fina vänner familj & barn omkring dig! Klart du ska kämpa:) härligt att du har sån inställning! Du är fantastisk! Njut av att du har en bra period:)
KRAM

2014-07-20 » 07:06:32
- Linda Isak Jonathan

Jag har följt din blogg ett tag nu. Hade på känn av ditt sätt att skriva, att något mer låg bakom...

Jag känner inte dig, men du ska veta att jag känner MED dig. Du är så vacker på utsidan, men det verkar inte vara någonting mot hur vacker du är på insidan. Du skriver så fängslande, och jag vet inte hur många gånger jag gråtit, när jag läst dina texter... Du får ned saker i ord som träffar rakt i hjärta och själ...

Känner mig ofta som en inkräktare, dock. Som att det är för privat, inte angår mig. Men du berör mig så...

Jag önskar så hårt, att du går vinnande ur denna kampen. Beundrar dig för ditt mod, och hejar på dig, från mitt håll.

Jag önskar dig kärlek, lycka, och liv.

Kram, Linda Björkman


2014-07-20 » 09:03:00
BLOGG: http://www.lindaochungarna.blogg.se
- Anonym

Jag har läst din blogg ett tag nu och kan inget annat än känna mig berörd över det du skriver, över hur du lyckas skapa en känsla i varenda mening du skriver.. Många gånger har ja även fält en tår, inte pga din sjukdom utan vilken kämpe du är, den ork du har (fast du inte alltid tycker du har det) och vilken kärlek du ger. Alla dina inlägg har berört, men det som berörde allra mest och som hav mig en in i helvette uppvaknande var inlägget när du skrev "hur ni kan hjälpa mig är att ge era barn tiden för det är exakt vad ja har gjort dom senaste dagarna... Jag har serverat skräpmat och "färdiga rätter" ja har lämnat kvar rester på bordet, o ja har dom senaste dagarna skitit i alla måste, för jag har jagat barnen runt huset, slängt mig i och badat i den iskalla jävla poolen, jag har legat på gräset o brottats, och jag har även fått höra hur kul barnen har haft de.. Ja har fått sett i deras ögon lycka att mamma är som en av dom.. Inget tjat inget gnat utan bus o hysteriska skratt!... Tack Jessika för det underbara inlägget som berörde så djupt och ja hoppas du fortsätter kämpa för du behövs här.. Inte bara för dina små utan för många andra.. Du har alltid haft en jävla go i dig, glöm inte bort de när de blir som jobbigast... Livet ger inte mer än vad man klarar av o detta är ännu en jävla fight du ska vinna. Tänker på dig kramar Adela

2014-07-23 » 21:29:59

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0