Igår förlorade jag, inatt vinner jag!

Kommentarer
- mamma

Vilka kom med kuddar o täcke och undersökte?

2014-08-12 » 23:22:51
- Annika

Vill innerligt att du ska känna att du gör skillnad genom att berätta om dig, dina barn, mm. Att vi har olika problem gör inget, känner jag iaf. Du och dina har er kamp och resa. Jag och mina har vår kamp, vår resa. Samma sak med många andra. Jag är fylld av kämpaglöd efter en dag med hela den stora familjen samlad på samma ställe samtidigt. För första gången på över ett år. Vi ska orka, vi ska vinna! Vi bryter ihop, men går vidare. Behöver inte ske snyggt, eller felfritt, men vi ger oss inte! Ok? :-) Kram till dig!

2014-08-12 » 23:34:44
- Jennie

<3

2014-08-15 » 06:59:11
BLOGG: http://underdog.blogg.se

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0