Just nu, just idag.

Kommentarer
- My

I love you!<3

2011-05-07 » 21:10:56
- sofie normark

EXAKT! Precis! Läser det som snurrar dagligen i mitt egna huvud. Precis som om jag själv skrivit inlägget! Du är inte ensam.. Jag förstår precis vad du menar! Sov gott inatt. Imorgon blor en superbra dag! Saknar dig min vän!

2011-05-07 » 21:20:23
- Malin ( Mamma till Erik )

Utan att det här ska låta klyschigt eller så, men jag tycker du verkar vara en grym mamma ! Jag har ETT barn och jag tänker så ibland, vem fan gör inte det ? Det som säger något annat , den ljuger! That´s it. Att du kan erkänna att du tänker så , det är ett ännu större bevis på att du är en grym mamma, en mamma som ser sina brister och försöker jobba på dom !



Jag VET även fast jag inte känner dig, att du gör allt för dina barn , allt o lite till ! Om alla hade en mamma som dig , så skulle världen se så mycket bättre ut ! :)



En kram till dig!

2011-05-07 » 21:23:05
- Erika

Håller med ovanstående "Talare" Jag har också bara ett barn och tänker så som du ibland. Jag tycker att du verkar vara en super tjej med jävla massa GO i :D

2011-05-08 » 08:57:15
- Lina

nu glor jag på reprisen! :D

2011-05-08 » 14:09:02
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
- ♥Camilla Nordin♥

Hej!

Kikade på er " En unge i minuten" & tyckte att ni var bekanta! Efter en stund ramlade kronan ner ;-) Då kommer jag ju i håg att det var du som oxå kände Alexandra & Cassandra.

Roligt med tillökning & alla din 2 är så söta .

Ha det så bra!

2011-05-08 » 19:31:43
BLOGG: http://www.camomillan.se
- mammamelle

jag håller med,det är precis som om det handlar om mig å min lilla familj,känner igen mig i precis allt du tänker å skriver å det är starkt av dig att blotta allt här! du är grym som mamma ,glöm aldrig det!!=)

2011-05-09 » 11:00:35
- Mamma

Om du kunde minska på alla DINA måsten lite så skulle du må bättre. Jag vet att du vill att vi ska ställa upp mer, men vi jobbar båda och har flyttat och jag varit sjuk så det har varit och kan vara lite svårt att få till det ibland. PUss

2011-05-09 » 18:00:58
- Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Haha, jasså? Du ska ta min ena unge asså ;) Vettefan vad jag tycker om det. Hihi.

Men du playdate. Nu sbor jag ju här så nu får vi fan se till å slå slag i saken också! KRAM

2011-05-09 » 18:45:24
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans
- Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

Såg dig på en unge i minuten :)

Så söt liten bebis ni fick och vilket underbart par ni verkar vara :) satt och tok böla då jag såg din lycka då du fick reda på att blev en pojke. Det såg så otroligt underbart ut! :) Stort grattis ! :D



Kram

2011-05-09 » 19:02:00
BLOGG: http://soeticz.webblogg.se/
- Micaela Abramsson

är man då svag som ber om hjälp ? de tycker inte ja.. för stolt kanske.. men du vet att man behöver inte bära allt på sina axlar. man kan be om hjälp.. inge fel i det. Och ta de lugnt, förstår att de inte så lätt med tre barn men försök.. =) keep it cool. hope for a better day tomorrow

2011-05-09 » 21:00:49
- LinaPinaPirat

Jag har ett helvete med att be om hjälp.

Någonstans i bakhuvudet så tänker jag alltid att jag försöka be någon annan hjälpa,men det är så sjukt jävla emot hur jag fungerar som människa,tyvärr.

Tur att jag inte har några problem att be min äldsta lillebror och min sambo om hjälp,annars skulle jag känna mig rätt överhängd med måsten och krav.

Ska vi ta en kurs i att lära oss att "våga vara i underläge"?:)

2011-05-11 » 11:47:38
BLOGG: http://piratdrottningen.blogg.se/
- Lisa

Du är jätteduktig Jessica och jag är jätteimpad över att du klarar allt så bra! :)

2011-05-13 » 09:20:57
BLOGG: http://lisadqs.wordpress.com

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0