Hur blev jag sån här?

Kommentarer
- Frida

Jäklar va fint skrivet!! Blev rörd! Kram till er<3

2011-06-16 » 04:45:26
BLOGG: http://frida26.blogg.se/
- Mia

Vilka sköningar:)



Hoppas du hinner med lite tid för dig också. Behövs det med.

Ta hand om varann och hälsa danne/ Kramar Mia

2011-06-16 » 06:18:41
BLOGG: http://www.smellslikewhiteroses.blogspot.com
- janina

Tack Jessica för att du delade med dig. Jag ska tänka lite extra på min man idag, även här är det våran relation som får minst uppmärksamhet. Nä ikväll ska det skämmas bort med god mat och fotmassage (snälla ork finns där).! Nu ska jag ut och rasta mina små monster, ha en fin dag / janina

2011-06-16 » 07:13:12
- Mamma

Då grät jag en skvätt igen då. Du skriver så bra. Men gumman du har ställt för höga krav på dig. Sätt dig på golvet nån timme, då hinner du med båda småttingarna samtidigt. Sänk hastigheten i dig så du inte åker in i väggen. Älskar dig.

2011-06-17 » 09:08:26
- Linda

Det var så fint skrivit!



Kom ihåg vad min man sagt...Vi finns här om ni behöver egen tid!

Kram

2011-06-17 » 11:10:48
- Martina

Så fint och klokt skrivet som alltid av dig:) känner igen mig så väl i dina ord sen lillasyster kom! Shit de va verkligen en piece of cake med ett barn! Så mycket man vill få gjort men så lite tid, dagarna flyger iväg och går inte att bromsa, hinna gosa med två barn, varav ett är otroligt svartsjukt på det andra, städa, gå ut med hund och ja långt ner på listan hinna umgås med sin andra hälft:/ sen att tålamodet tryter ska vi inte ens prata om:P

2011-06-26 » 21:23:23
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0