Emmaljunga-Brio. Volvo-Saab

Kommentarer
- anna

åh vad jag håller meeed!! mountain buggyn vill jag ha, just den färgen å.. men, SÅ jävla dyr..

2010-10-18 » 14:40:02
BLOGG: http://littlemiracle.blogg.se/
- Linnéa Storm

Haha, åh jag känner mig träffad :') Hähä. Nej men jag har fakitkst köpt en emmaljunga city cross för att jag vet många som är nöjda med den, den är snygg och känns rejäl (då jag måste dra upp min 3 trappor...) Har kört många olika vagnar, och tycker att det är smidigare med svängbara hjul, men nu är jag så fixerad vid hur den ser ut ;)...hähä, och jag tycker svängbara hjul är skitfult rent ut sagt :D Tänk så olika det är! :D sen är jag ju förstagångsmamma, kanske ser annorlunda på det sen! :)

2010-10-18 » 15:00:48
BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
- Jessica

Linnéa: Jag svarar både här och på din blogg.



"Haha ja nu ser jag, en Emmaljunga.



Ja men det är inget fel med det. Precis som du skrev, många är nöjda med den osv.

Ett säkert kort med andra ord :).



Sen så kan man ju inte jämföra dig som förstagångsföderska med tex mig som har haft tid och möjlighet att prova mig fram med x antal vagnar :).



Och vem säger att man alltid väljer rätt första gången ;-).



Sen i slutändan så är ju huvudsaken att man själv är nöjd!



Kram på dig!"

2010-10-18 » 15:29:16
BLOGG: http://agni.blogg.se/
- Linnéa Storm

Jag kommer definitivt ha ersättning hemma från dag 1! Som du kanske känner på dig är inte jag någon som "måste amma".. Vi får se helt enkelt :)



Men det är ju så svårt!! Har vänner som har bebisar som aldrig kommit i 50, eller bara haft det 1 vecka.. Så tråkigt att köpa om den aldrig kommer kunna använda det! Tycker du jag ska köpa hem lite basgrejer i 50 iaf? :p

2010-10-18 » 16:32:06
BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
- Martina

Håller helt med:D tycker "vanliga" vagnar är ur tiden och tråkiga, klumpiga! Killen ville ha emmaljungan just för att det va emmaljungan och jag ville ha en fräsig vagn med svängbara framhjul/ trehjuling, vi fick båda kompromissa:P men nu ryker den snart, och in kommer en britax B-DUAL:) inte den fräsigaste men ändå cool och jag ha den sen om det blir syskon:) har du börjat fundera på vagn när du snart har två bäsar:D shit vad snygg vagnen längst ner är!!!:)

2010-10-18 » 22:04:30
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/
- Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Jag tror inte jag vet någon bättre bil än våran v.70 då det är den enda bilen jag fått in våra tre bilbarnstolar på rad enligt mått - visst skulle jag vilja ha en nyare sådan och varför inte en cross country, men skulle vi köpa en sån skulle jag väl få sälja mig själv utanför ica. Och det känns lixom lite ovärt ;P

2010-10-19 » 18:19:46
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
- Angelica

Dom är ju så fula dom "nya vagnarna" :P Men smaken är som baken :P!

2010-10-21 » 18:07:30
- sandra

Vad heter den sista vagnen ? Mvh

2013-07-22 » 22:14:37
- sandra

Vad heter den sista vagnen ? Mvh

2013-07-22 » 22:15:28

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0