I en värld fylld av nappflaskor, Nutrilett och snö

Kommentarer
- sofia fd kollega

Jag tror på dig gumman, du klarar detta.....Synd att du bor så långt ifrån, annars hade vi kunnat peppat varandra, själv vill jag vara fin till i sommar då tärnklänningen ska på

:-)



Kram



2010-02-24 » 12:47:44
- My

Hejja på dig Jessica!! Vad duktig du är!!! Keep up the good work!

2010-02-24 » 13:08:58
- Vronkan

Tänk att vi har samma problem.. Fast ändå inte. Chokladen verkar vara bov hursomhelst. :)

2010-02-24 » 14:29:28
BLOGG: http://jvil.blogg.se/
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Tusen tack! Vad go du är.

2010-02-24 » 16:18:42
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
- martina

hihnu nu har man gått över till den smarta sidan:P tyvärr så gick pippilotta o konkurrs så jag fick ingen stol:( vart sjukt besviken då jag verkligen ville ha en. vart har du hittat den du beställt, de har en orange/grön på aros baby i västerås men förutom det hittar jag ingen nånstans:( kramis

2010-02-24 » 16:58:11
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/
- Jenny

Jag hejjar på dig Jessica, vet att du fixar d där lätt =) superbra jobbat, säger som My Keep up the good work =)

2010-02-24 » 17:26:34
- mammamelle

hej hej,ja det känns ganska jobbigt med amningen,bara ett jävla stressmoment att pumpa ur hela tiden å bröstet vill han inte precis ta,han har blivit för bekväm helt enkelt, å jag är inte heller ett större fan av amning,med kew funka det inte heller,jag delamma från födseln å efter 5 veckor la jag ner å gav han bara ersättning å det funka jättebra,helnöjd å go bebis=) så jag lyssnar nog på ditt råd att lägga ner haha men det är så svårt samtidigt ,detta jävla samvete=/ man lyssnar väl för mycket på andra,att det är bäst att de får bröstmjölk å bla bla bla även fast jag vet att Kewin aldrig mått dåligt över att fått ersättning,ja svårt val detta,stå ut lite till eller ge upp?



vilka fina bilder du har lagt upp,de är ju bara för söta,å vilken syskonkärlek=)



du är duktig du som tagit tag i vikten,de sista kilona är inte lätt att få bort just nu,med Kewin rann allt av ganska snart men nu? men å andra sidan sitter man bara på sitt feta arsle å äter choklad på kvällarna haha å chokladen kan jag inte låta bli=)

men du är verkligen duktig! kör hårt!=)

kram

2010-02-24 » 22:00:46
- Frida Alvin Ekman

Heej.. Vars har ni köpt den gröna flaskan ? :) kraam

2010-02-25 » 08:38:14
- Jessica

Frida- På Ica Maxi off course...affären med allt :D:D



Sofia- Tack gumman! Flytta hit vettja :P. Åh ska du vara tärna!! Kram

2010-02-25 » 08:47:47
BLOGG: http://agni.blogg.se/
- Mickan

En annan blir helt slut av 50 st haha min mage är såå otränad nu efter graviditeten så de är nå sjukt,Men nu när ja läste din blogg fick ja lite motivation =) Jätte söta barn har ni också =)

2010-02-25 » 17:51:52

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0