Liten förtitt

Kommentarer
- Sara

Fint det blev:)

2009-11-21 » 21:28:12
- Lina

Kolla så mojsigt det blev! :)

Aa men det är fan synd på den där förbannade sängen alltså... men men, nu har ni ju ett fint rum till gäster som kommer oxå.



Ja, det blev en ordentligt promenad men det va skönt! Även fast jag fick igen det igår kväll. Det va ju inte direkt nån power-walk men det behövs inte mycket nu längre för att man ska bli trött i rygga.

För att inte tala om hur jag har börjat svälla om fötter och fingrar. Speciellt efter jag har rört mig mycket och blivit lite varmare än vanligt. Fick värsta märkerna av FINGERVANTARNA igår :P

Aja, sånt är livet som pregnant! Det livet är snart slut och det ser vi fram emot :)



Nej man kan ju tycka att det inte borde få plats så mycket mer där inne nu men konstig nog så växer den liiite liiite mer ändå, sjukt! Inget som jag märker (jag tycker att den är så stor som den KAN bli nu) men man ser det ju på måtten.



Oj, va långt det blev nu :P Och JA, klart jag kommer igen. Synd att du inte kan ta dig hit på dagarna så jag kan bjuda tillbaka på mat här hemma.



Pöss!

2009-11-22 » 09:11:13
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- My

Det blev superbra :)

2009-11-22 » 15:22:48
- martina

åhhhh vad snyggt det blev:) er bäse kommer stor trivas där:)

2009-11-22 » 18:18:49
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/
- Jane

Riktigt snyggt! Bra jobbat av er! Får anställa dig o Lina som inredare den dagen det är dax för bebbe ;) Ni har ju kunskap om allt :D

2009-11-23 » 12:31:28
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Så fint så!

Jag har också den skötbädden - dock syns den ju aldrig för man har ju en handduk på ;) MEN de gånger dem skymtas till är den FÖRBANNAT SNYGG.

Haha.

2009-11-23 » 23:13:45
BLOGG: http://www.alltforforaldrar.se/theans
- Frida Utter Eriksson

Skitläcker tapet! Så fint ni har det:) Kram!

2009-11-25 » 11:11:56
BLOGG: http://fridauttereriksson.blogg.se/
- mamma

Glömde skriva förut, men du är såååå duktig på det där med inredning. Det blev skitbra och sängen blev också jättebra när ni målade den vit. Toppen och så har du plats för mappa när vi kommer också, bra va? PUSS

2009-11-28 » 16:20:48

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0