Shoppat och packat

Kommentarer
- Annika

Gud va skönt för er att åka iväg en vecka!

Martin var oxå sugen att åka utomlands men jag vill inte få någon svininfluensa så det blir att hyra stuga nånstans i sverige istället. Annika Mespropp :)

2009-07-21 » 09:58:56
- Lina

Jag beställde en hel hög med kläder igår jag :p Även fast jag nog inte skulle behöva använda mammakläder så är det rätt skönt när det gäller linnen och tröjor, att dom är lite längre fram än bak. Så mycket sånt vart det och en mamma kjol, strumpbyxor och mjukisbyxo, mammsen det oxå såklart :)

Det är så jävla kul och handla mammakläder tycker jag! Jag hade betsämt mig för att aldrig köpa mammakläder för jag tycker de oftast är så tråkiga kläder men sånna baskläder går ju an :)

Snart ska det börja shoppas bebiskläder oxå! ÅÅÅÅÅÅH jag längtar som en tokjävel!



Nu ska jag ringa dig din jävla väckarklocka ;p Puss



2009-07-21 » 10:48:51
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- ♥ novembersara - det lilla extra.

Vad bra blogg du har. SKa vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-21 » 11:04:14
BLOGG: http://novembersara.blogg.se/
- martina

åhh vad härligt med semester:):) hopas ni får en toppen resa:) hihi min kile brukar mobba mig när jag missat att raka punanin på vissa ställen:P:P men tror inte han skulle kunna göra så mycket bättre heller genom att chansa, jag är mest glad att jag inte skärt mig än där nere:P:P kramar

2009-07-21 » 11:49:38
BLOGG: http://martinaolofsson.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0