Jag blir vansinnig!

Kommentarer
- Vronkan

Testa att trycka en gång på knappen INSERT på tangentbordet och försök sen igen. :D

2009-12-08 » 11:46:45
BLOGG: http://jvil.blogg.se/
- Lina

Jag har inga av de där problemen, så det va ju konstigt :S



Fast en sak kan jag tala om och det är ang mellanrum mellan rader. Om du har den där lilla fyrkanten med en massa fyrkanter i (skum förklaring men jag vet inte hur jag ska förklara) som ligger nästan brdevid där man trycker för att ladda upp en bild när du ska skriva ett inlägg, så antingen så ´blir det ett mellanrum mellan raderna när man inte vill ha eller så blir det inte. Fråga mig inte varför. Men det får iaf jag trycka på lite då och då för att få till det rätt.

2009-12-08 » 13:17:08
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Jane

Så där vare för mig med innan jag bytte virusprogram :) Nu funkar det utmärkt! Kunde inte ens ladda upp bilder innan..

2009-12-08 » 15:48:09
- Anonym

Ett tips är att ta bort inställningen som gör att du måste godkänna kommentarerna. Om du inte har den inställningen kommer kommentarerna upp så fort de har blivit skickade. Bra va? :)

Kram

2009-12-08 » 21:39:24

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0