En bit kvar till mål

Kommentarer
- Lina

Jo fast va bra det hade varit om någon kunde åka runt och fixa o köpa allt det där som man måste ha. Så behöver vi bara klämma ut ungen och sen är allt klart! :) Inte för att det är så jävla bara iofs :p

2009-08-30 » 20:19:49
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Det humoristiska är att jag PRECIS förväntade mig en sådan kommentar från dig =)



Jag är iaf nöjd just nu, vii får väl se om vi blir nöjda i längden. Annars kan vi ju alltid byta - som tur är.

Hoppas allt annat är bra!

2009-08-30 » 21:16:27
BLOGG: http://theans.blogg.se/
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Oj, ja det var en bit kvar, men än har ni tid =)

Jag minns att vi köpte en massa smått och vagn sist ganska långt innan - men det var inte förräns i typ v.30 vi åkte och handlade ALLT annat.

Kändes lite skumt och verkligen åka och i princip tömma vissa affärer på etc grejer, men det som var bra var att vi fick "tvillingrabatt" på både barnens hus och babyproffsen för att vi handlade två av allt =)

Perfekt.



Denna gång känns det dock som om man har det mesta ;) Kanske inte är så konstigt. Haha.

Vilken vecka var du i nu föresten?

Vi ska ju banne mig på Rutin UL nu om någon vecka, är galet nervös.

Phu. Hoppas det går bra iaf. Ha de fint.

2009-08-30 » 21:25:21
BLOGG: http://theans.blogg.se/
- Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Nej precis - du jobbar ju med det.

Så var lite kul, när jag skrev så tänkte jag verkligen på dig. Haha.



Hur som så tror jag inte jag kommer bli besviken - det är en trygghet för mig att veta att vi har ett larm, innan hade vi ingenting.

Det kan ju knappast bli värre?

Sen tror jag även att alla dekaler/skyltar som sitter uppe på huset FAKTISKT gör stor del. Jag tror inte man väljer ett sånt hus framför andra hus. Men det är vad jag tror =)

Är dock lite nyfiken på att höra vad ni "hör" som jobbar med sånt där - alltid bra att veta. Du behöver ju inte skriva här, men skriv gärna ett mail eller nå.. för jag blir riktigt nyfiken.

Känns iaf bra att jag kan sova bättre om nätterna när jag är själv för innan var det ju pinsamt - jag skojjar inte om jag verkligen ligger med lyset inne i sovrummet, hallen + andra hallen och toan. Så ligger jag verkligen och lyssnar, det är absurt. Och jag försöker göra som alla säger och skaka av mig det - för man mår ju bara sämre av att vara über paranoid så fort man är själv.

Nåväl.



Okejj, ja jo Lova kom väl lite tidigt där ja.. hoppas på att nästa lilla stannar därinne länge nog iaf =) Jag vet inte hur man "räknar" mig, för jag fick ju "för tidigt" MEN i v.38 då det är helt okej att få barn + att det är att gå lite längre än vanligt med två, så då borde jag ju inte få nästa tidigt också.

Jag hoppas förbannat innerligt att den inte dyker upp tidigare än planerat Bf =) Då vet jag att vi är klara med inskolningen på dagis etc.

Haha.



Nej nu ska jag ta mig krassliga kropp å sova. Natti.

2009-08-30 » 22:03:19
BLOGG: http://theans.blogg.se/
- Lina

Jo det programmet har jag sett! En sån skulle man ha :D Eller ännu roligare VA! Vilket slit men samtidigt vilket kul jobb. Åka runt och välja ut en massa dyra kläder o smycken och möbler osv... till sin alldeles egna kändis hehe :p

2009-08-31 » 09:41:03
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/
- Lina

haha fyfan va sjukt! :p Ja dom säger ju att man kan börja drömma VÄLDIGT märkliga drömmar (och framför allt mardrömmar) när man är gravido.

Jag vet inte men mina drömmar kan nog beskrivas som mardrömmar för det är så jävla sjuka. Och de är männiksor med i dom som man inte ens känner eller som man aldrig ens skulle tänka på. Så där! I min dröm dyker dom upp ;S



Haha ajaa... så länge det inte är ritkigt äckliga drömmar så går de väl an :)



2009-08-31 » 15:44:23
BLOGG: http://ivabell.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0