Flashback deja vu

Kommentarer
- Jan-erik

Hej!
Beklagar verkligendet som hänt!!!
Ang din blogg. om du skriver på internet kommer folk att läsa det. Så enkelt är det. Om du inte vill att JAG skall läsa skyddar du din blogg.
Angående FB så består ju det stället av väldigt många olika individer med olika intressen.
Tror varken man kan underskatta eller överskatta dem precis som kvällstidningaran.

Önskar dig styrka och tro på framtiden.

2008-03-29 » 10:36:44
- Agni

Ja jo det fattar jag ju. Men jag är inte så insatt i hur sjutton man kan hitta allt :-). Nej jag vill inte ha den skyddad så det var inte av den sakens skulle att främmande folk läser den som jag frågade.
Tack för dina andra fina ord.

2008-03-29 » 11:24:07
- porrlinda85

Vill bara påpeka att den enda skillnaden mellan oss på FB och kvällspressen är att vi på FB inte styrs av pengar. Vi varken får eller tar betalt för våra "tjänster".

2008-03-29 » 11:36:35
- Agni

Nej ni styrs av ren nyfikenhet. Pengar eller inte, det är samma sak för mig. Men vem är inte det så jag klandrar ingen.

2008-03-29 » 12:04:30
- Wohala

Sänder några varma tankar i denna svåra stund.
Vill också säga att journalisterna med största sannolikhet hittade din blogg genom just Flashback.
En stor kram till dig iaf!

2008-03-29 » 17:10:44
- Tureture

Du har så rätt Agni. Vi styrs alla av den så kallade "nyfikenheten!" Detta är inget att hymla om.

Det finns väl knappt ingen som inte läser om dessa hemska, tragiska & fasansfulla dåd som begås i vårat land? Och många vill naturligtvis både veta mer och samtidigt ge sin syn på saken. Vi på FB är väl varken bättre eller sämre än någon annan? Lite mer framfusiga bara.

Och sedan så har ju som bekant "myntet två sidor!" Den ena är väl att alla offentliga bloggar gör att vi alla får tillträde rakt in i okända människors liv.
Men hur vi sedan tolkar all information är ju väldigt individuellt? Förhoppningsvis så visar de flesta respekt över vad de läser?

Må väl Agni & jag beklagar djupt sorgen efter dina två vänners tragiska bortgång.

2008-03-29 » 22:45:40
- Agni

Tack för eran omtanke.
nej ni på Fb är inte sämre än några andra :-).

2008-04-01 » 23:57:28
- Nik

Hej, minns att jag läste om denna händelse i tidningen. Lärde känna Alexandra sommaren 1998 och vi var tillsammans något år, minns inte. Lärde känna familjen ganska väl och träffade hennes bröder vid flera tillfällen, föräldrarna ofta.

Tråkigt vad som hänt, ingen förtjänar något sådant. Jag vet inte vad rättegången klargjorde gällande vilka sakförhållanden som rådde men jag kan förstå hur Alexandra kan ha satt sig i en sådan situation, med "fel" person. Att dottern drabbades är fruktansvärt, vad mer finns att säga?

Är det korrekt uppfattat att du är gift med en av hennes bröder? I så fall hälsa hennes familj från mig och att jag beklagar vad som hänt. Om du vill veta mer om henne som person så är du välkommen att höra av dig. Ibland tror man att man känner en person, bara för att det varit en lång bekantskap... det är lätt att missta sig. Olika kombinationer av människor genererar olika beteenden, skulle man kunna uttrycka det som.

Hur som helst... gott nytt!
/N

2015-01-08 » 18:08:35

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
V.I.P? :)
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0